Subscribe:

04 January 2010

Penangan nangka...


Assalamualaikum wbt..arini 1st day start mengaja setelah lama bercuti...hoho..di kesempatan ni nak ucapkan HAPPY BIRTHDAY untuk mak saya...birthday mak pada 3.1.2010..saya rasa saya orang pertama yang wish mak even saya jauh di perantauan...saya mengupdate entry arini dalam keadaan perut yang tengah meragam..sume ni gara-gara makan buah nangka malam tadi...tak banyak pun dalam 3 ulas je...tapi dia punya meragam macam makan banya beno...sebelum ni makan takde efek pun..tapi pas makan malam tadi dalam kol 4 pg perut saya memulas2 yang amat sangat...hubby pun tersedar time saya letak minyak kat perut...dia bangun terus tolong terus gosok2 kan...huhu...dia risau baby dalam perut agaknya..mama dia ni la teringin sangat nak makan nangka sampai memulas2 perut jadinya...kesannya sampai pagi terasa...sampai muntah2 kuar angin and nangka...skang ni pun tekak takde selera nak makan pape...pagi ni makan buah epal je....loya plak rasa tekak ni..moralnya pasni memang saya dah tak sentuh nangkala nampaknya...tapi ejak preggy ni memang suka sangat nangka tapi tahan2 je....semoga baby mama sihat ye..esok nak g cek up...apala doc cakap nanti...mesti kena marah sebab makan nangka kot..huhu...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...