Subscribe:

05 February 2013

Sleep Time


Ada sesiapa INSOMNIA????



Sleep Time™ ialah minuman lazat yang diperbuat dari susu New Zealand. Sleep Time™ mengandungi Unique Protien Profile™, dihasilkan oleh hanya lembu yang tertentu, yang dipilih melalui ujian DNA. Susu khas ini dipertingkatkan melalui teknologi yang dipatenkan dan kemudian dicampurkan dengan bahan-bahan premium. Dengan formula ini ia menyokong ketenangan semulajadi dan tidur yang sihat yang merupakan sebahagian daripada rutin malam anda.

Bukan setakat tu je ,tidur yg berkualiti boleh menjamin kesihatan yang baik, boleh kurangkan index kemalangan di negara kita,anak-anak pun dapat tumpukan perhatian sepenuhnya dalam kelas, awet muda, mengurangkan risiko stress, migraine dan macam-macam lagi lah..tapi yang paling best, dia adalah susu, bukan ubat tidur.. produk pertama di dunia yg mengeluarkan susu seumpama ini.. Selalunya orang yang tak dapat tidur akan telan pil tidur.. Itu adalah drugs atau dadah.. boleh memberi kesan yang buruk kepada otak jika amalkan ubat tidur. Sekarang dengan adanya “ALPHA LIPID SLEEP TIME” semua boleh minum dan selamat kepada wanita mengandung, bayi dan kanak-kanak..
Cara pengambilan : 1 sachet di bancuh dengan air suam atau air sejuk… minum 40 minit sebelum nak tidur… Rasanya pun sedap.. vanilla cream yang enak..

Hari Esok Bermula Malam Yang Sebelumnya…. ZzzZZzzzZZZ…

PMM/SMS/WHATSAPP: 012-348 5657 (nani)

UTK MENGETAHUI HARGA ISTIMEWA BULAN FEBRUARY DGN LEBIH LANJUT! :)





0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...