Subscribe:

05 April 2012

10.11.12

Kenapa tarikh tu yang aku tulis sebagai tajuk??? cer teka cer teka..mengada-ngada la plak ayatnya.. oklah, itu adalah due date untuk adik Kasih. Kalau betulla keluar tarikh tu sangat cantik tarikh lahir adik baby. Tentang jantina pula, bohongla kalau cakap tanak boy lak kan. Tapi tak kisahla asal sihat dan sempurna semuanya..yang penting time bersalin nanti semuanya dipermudahkan. Amin. Alhamdulillah pregnancy kali ini alahan tidak seperti time expecting kasih dulu. Dan aku selalu buat kerja-kerja lasak.. dengan kasih yang nak berkepit je dengan aku walaupun ada ayah. Nape ntah, sampai kadang-kadang aku jadi geram sangat. Tapi takpela, anggap je dia die hard fan kita. Ingat artis je ke ada die hard fan.aku pun ada tau...hehe..sikit-sikit mama...time tengah mara dengar anak sebut mama terus jadi cair..itulah aku, mara camne pun bila anak datang peluk dan cium pipi terus tak jadi nak mara..Sekarang ni kasih tak minum susu sangat. Susu aku dah drop. dah tak dapat nak buat stok time pergi sekolah. So, sepanjang aku kerja, Kasih hanya bergantung pada makanan lain dan air masak. Dan dia sangat suka minum susu kultur macam vitagen, solivite dan nutrigen tapi tidak pada fm.aku pun dah tak tau nak buat apa.sedih memang sedih dia tanak minum fm tapi bila tengok selera makan dia ok aku tak kisah sangat. asalkan sihat sudahla. ada gak mak dengan mak mertua aku bising suh bagi kasih fm. aku dah bagi tapi dia memang totally reject.
aku tak try letak jadam lagi kat cik B. Aku ingat nak letak asam jawa dulu takla masam sangat. Tapi skang ni time siang kasih kurang minum susu just makan je. semoga impian nak tengok kasih nak minum fm akan tercapai. Tinggal lagi sebulan lebih je untuk stop terus bf ke kasih. so far, alhamdulillah dapat bf kasih lagi. Semoga dapat capai impian tu sebelum genap kasih 2 tahun.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...