Subscribe:

19 February 2012

Minggu yang tak ke mana-mana.

Buat pertama kalinya minggu ni aku tak ke mana-mana time weekend. Hanya duduk kat rumah je. Ni kira qada' minggu lepas ada sekolah ganti. Dapat relax puas-puas kat rumah. Tapi biasala kalau da namanya isteri dan mama mana boleh dok goyang kaki kat rumah. Ada je nak dibuatnya. Rumah memang bersihla aku kerjakan. Da penat kemas masak pulak. Terasa macam Supermak lak. Penat memang penat tapi bila tengok da siap semua terasa puas sangat. Tido pun puas. Da lama aku tak tido petang. Sekali dapat tido rasa puas sangat. Bila da tido aku pun jemaah sekali. En suami online je dengan tenang tanpa gangguan anak dara sorang. Tapi tu la,bila dah biasa berjalan time weekend bila tak berjalan rasa semacam je. Nasib baik Kasih tak ngamuk. Kesimpulannya aku memang tak boleh dok rumah je kalau cuti. Next week kena outing juga.

1 comments:

Mrs Nageb said...

samalah kita nani :) minggu ni banyak dok rumah, smlm just kuar lunch, ari lak just kuar dinner..hehe takde jalan2 sangat..rasa cam akward lak..hehehe

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...