Subscribe:

16 February 2012

Bagaimana nak atasi penyakit 'M'?

Salam semua. Sudah 2 minggu lebih tak update blog. Taktaula nape penyakit M ni datang balik. Aku rasa sebab update melalui fon kot. Tak dapat nak letak gambar banyak-banyak. Amboi,kemain lagi alasan kau bagi ye. Tapi demi BE aku gagahkan juga. Kata nak jadi mcm ceera. *perasan retis leteww* apasalahnya kan. Lately anak dara saya makin melasak. Memanjat sana sini da macam boboi je Kasih. Mama kadang-kadang jadi tarzan gak. Tapi Kasih memang tak takut sangat dengan aku. Cer dengan ayah, sekali ayah tenung terus menciput lari. Kalau mama tenung bukannya takut. Suami aku memang tegas sikit dengan anak. Kalau Kasih kena marah dengan ayah terus lari peluk mama. Yang tak tahan kalau dengar lagu Wondergirls kemain lg menggedik menari. Tapi bila kenangkan kemanjaan dia terus aku jadi cair dan terfikir dah bersediakah aku nak bg Kasih adik? Nanti aku takut tak dapat bagi kasih sayang sama rata. Tapi kalau rezeki, aku dan suami terima dengan hati terbuka.

2 comments:

NURUL JAMIAN said...

hello nani :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

samalah mya pun aduiii lasak kalah boi...huhuhuuu

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...