Subscribe:

14 October 2011

Buggy untk anak dara saya..


Wishlist terkini nak beikan buggy untuk anak dara saya sorang tu..cam best je...senang jek nak angkut dalam kete..takla bagak2 stroller tu nak letak kat dalam kan..so, alhamdulillah tak lama lagi akan dapat ye sayang...senang nak g travel nanti....nak cari kaler pink la ke biru ni pun dah cun yek....


2 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

BETUL2X NANI SESUAI BUGGY NIKH... MUDAH ..RINGAN... KALAU STROLLER MAK AII GABAK BONET JAWABNYER... EHEHEHE TAPI TU LAA SEMAK LAK KAT UMAH COZ BILE DAH ADER DUE ...HUHUHUHU

Miss Uya said...

tapi kan nani..

ade gak stroller yg xbagak sgt..

aku TERbeli stroller cum buggy..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...