Subscribe:

03 July 2010

~ Kasih our lil princess ~

Assalamualaikum w.b.t...benarla kata org, kalau dah ada anak mmg masa banyak dihabiskan untuk anak...everything for u my dear...Alhamdulillah semalam genap umur Kasih my lil princess sebulan..banyak perkembangan yg berlaku kat Kasih...dia da suka nak berbual pastu kalau orang layn dia senyum kemain lagi..Kasih suka tengok tv..tengah nanges2 boleh brenti jap sebab nak tengok tv..so jom layan gambar2 Kasih kat bawah ni..


besarnya anak mama menguap...

sedang menikmati tanpa sedar mama candid gambar dia

ni tengah layan kartun...

ni posisi tido faveret Kasih..suka tengok bila Kasih lena diulit mimpi..

2 comments:

Jehan Najib said...

eh? pandainye kasih tido mcm tu... Nia tak pandai lagi... eh... mama Nia yg tk berani nk terlangkupkan dia... hehehehe

Ms. Sue said...

hi nani... sronok dpt tgok muka baby kasih...
da buat blog baru dah.. tp xsempat nak update....bz..

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...