Subscribe:

20 January 2015

Bila Anak Dah Bersekolah

Assalamualaikum semua..

Dah seminggu cerita ni terperam....awal tahun biasalah cerita tentang anak sekolah dan kembali bekerja setelah berbulan cuti tanpa gaji....yang membuatkan lagi mencabar apabila mula bekerja semasa mengandung dan berada di trimester ketiga....dan yang lagi tak best bila tak nampak muka anak-anak setiap masa....rindu anak macam dah rindu apa...

Berbalik pada tajuk semula..nak cerita tentang Kasih yang dah bersekolah...sangat teruja dia nak pergi sekolah...mama rasa sedih sangat sebab tak dapat tengok anak masuk sekolah...hari pertama sekolah memang sangat penting untuk semua guru...dalam melayan anak murid teringat macam manala Kasih kat sekolah....nasib baik ada ayah yang tengokkan...

Tanya ayah macam mana Kasih kat sekolah..alhamdulillah semua ok..yela, dapat jumpa kawan baru....balik sekolah je terus mama tanya macam-macam tapi biasalah Kasih jawab harini menyanyi je..dia siap cakap best sangat kat sekolah tu mama...mama excited terlebih...

Bila tengok Kasih gembira mama rasal ega sangat..semoga Kasih menjadi anak yang berjaya dunia akhirat..mama doakan yang terbaik untuk kakak...

2 comments:

Putera Zach said...

Comelnya kasih...

eMMe said...

smoga berjaya Kasih... aunty pun cam mama doakan Kasih.. jadi anak yg banggakan ibu dan ayah ye...

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...