Subscribe:

22 December 2012

Jalan-jalan makan kenduri

Arini genap 49 hari umur Ammar Harith dan harini hari pertama secara officialnya aku declare g jalan-jalan sambil makan kenduri. Time majlis adik ipar aku aritu tak habis pantang lagi,maka tak dapat nak makan betul-betul. Tapi baru habis pantang ni mana boleh bedal je makan apa. Aku kan bf Ammar tapi Mak mertua aku cakap tak payah jaga sangat supaya Ammar tahan lasak. So far aku makan yang pedas memula Ammar berak-berak gak. Pastu da imun kot. Tapi yang berangin aku tak berani makan takut perut dia kembong. Perkembangan Ammar setakat ni semua normal. Dia dah start nl berborak. Kemain lagi suara dia nak bercakap sambil tangan macam nak karate. Berat tak tau berapa. Last timbang time sebulan 4.4kg. Aku rasa da 5kg lebih kot. Ni baju-baju dia semua dah sendat je. Kenala mama shopping. Takkan nak pakai baju kakak yang ropol-ropol tu.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...