Subscribe:

01 December 2012

Addicted dengan durian

Anak dara aku seminggu ni sangat addicted dengan buah durian. Sebelum ni dia tanak sebab lembik-lembikkan. Tapi kat rumah tok wan bagi makan apa pun dia bedal tapi badan maintain slim. Time makan durian tu siap cakap 'sedapnya' sambil buat thumbs up lagi. Sejak dah jadi kakak ni macam-macam pe'el dia sampai aku tak larat nak layan. Nasib baik ada tok,wan,mak ngah, akim nak melayan. Ada sekali tu dia siap angkat Ammar lagi. Time aku nampak je berderau darah tengok. Nasib baik aku cepat bertindak. Kalau tak, tak taula. Seriau wei. Maybe dia geram kot. Takpun nak tarik perhatian aku. Pape pun mama sayang Kasih sebab Kasih permata hati,pengarang jantung mama sampai bebila. Mama nak Kasih tau, walaupun Ammar hadir tapi Kasih tetap cinta hati mama juga.

2 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

amboi...seronoknya dia mamam durian
momoy kalau durian kurang sikit , suka tengok orang je makan. hehe

QA's ~ mamapapa said...

lama2 nanti Kasih akn lebih phm and akan jd kakak yg amazing utk Ammar :)

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...