Subscribe:

03 June 2013

Semakin hari, semakin slim dengan Alphalipid SD2

Salam semua. Dah lama tak update blog. Kekangan masa tak dapat dielakkan. Bila dah ada 2 orang anak kecil hidup makin hectic. Tapi Alhamdulilah masih sempat lagi berbusiness. Syukur juga dengan rezeki yang diberikan. Semakin hari semakin ramai yang jatuh cinta dengan produk New Image. Dalam masa 3 bulan join business ni aku layak ke level Manager. Dan lagi tak sangka bulan lepas dalam team aku 3 orang dah berjaya ke level SUPERVISOR. Dalam masa yang sama dapat menolong rakan-rakan untuk berjaya bersama-sama. Aku hanya membantu semampu yang boleh. Apa yang penting adalah kerjasama antara 1 sama lain. Tiada yang lebih happy bila business partner sama-sama berjaya.

Berbalik kepada tajuk, semakin hari semakin slim dengan SD2. Memandangkan aku sendiri memang pengguna SD2 dan berjaya menurunkan berat badan, maka dengan rasa rendah hati nak share dengan kawan-kawan antara testimoni yang dah berjaya dengan SD2. Dia antara beribu orang yang dah berjaya. Yang penting, ikut je apa yang disarankan. Tak payah pening-pening kepala. Dalam proses penurunan berat badan, kita nak dapatkan reshape, badan yang fit dan paling penting KURUS PERMANENT. Kurus permanent ni tiada kenaikan semula lepas stop dan badan maintain slim. Sebab tu kenapa SD2 adalah program diet nombor 1 masa kini. Berdiet tapi boleh makan. Yang penting kita nak, kalau tak nak cakap apa pun tak boleh. Aku dah buat dan berjaya sebab tu dengan yakin aku bagitau.

Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata. Tepuk dada tanya selera. Terpulang pada diri. Aku hanya berkongsi. Amboi, kemain panjang lebar lak entry kali ni. Maklumla dah lama tak update.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...