Subscribe:

31 January 2013

Setelah 3 bulan

mata sembab wei..gara-gara tak cukup tido tapi menten cergas...

Alhamdulilah,esok genap 90 hari umur Ammar dan esok aku da start kerja setelah 3 bulan bercuti. Lama wei tapi aku sangat enjoy kerana masa lapang diisi dengan aktiviti yang berfaedah even aku dok rumah dan beronline selain tugas wajib sebagai surirumah. Aku bersyukur sangat kerana berjaya naik ke satu level dalam business yang aku ceburi. Selaind dapat side income aku dapat membantu ramai orang yang memerlukan. So,sesiapa yang berminat nak buat side income rm5k dlm masa 4 bulan contactla number ni 0123485657. Guide sepenuhnya diberikan hingga berjaya. Sempat lagi beriklan tu. Pesanan kepada diri aku be positif dan never-never give up. Pasti kejayaan milik kita. Amin. Kali ni nak letak gambar sendiri. Kalau tak gambar anak-anak je.

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...