Subscribe:

06 January 2011

Cerita tentang ebf kasih

Kasih yang sangat suka tengok vcd lagu2 baby sampai mama snap pun tak pasan..

Salam sume...kali ni saya nak citer ttg bf kan kasih..alhamdulillah, dah 7 bln ebf kasih..amin...skang ni kasih dah suke makan..hoyeh..so, saya dah tak risau sangat..betul faizah, memula mmg dia tak suka nak telan2..skang ni nampak je nk bg makan tros gelak manje2...banyak lak tu dia makan...skang ni 2 kali sehari...kasih sangat suka jelir2kan lidah dia tau..sapala yg ajar dia...

Suka menjelirkan lidah..ish, sapala ajar kasih ni..

pastu dah stat marangkak skang ni. lagi ligat nak keliling umah...baru letakkan kat depan tv alih2 dah sampai ke dapur..penat nak mengejar dia...sangat lasak okeh..malam2 lambat je tido..dah tido kol 10...kol 12 lebih terjaga ajak mama dgn ayah main..eye bag bwh mata ni dah membengkak dgn jayanya...huhu..apa nak buat ye? dah kusut dah saya ni..

Duduk style menggoda..auw...

kalau nampak kamera je suka wat muka pelik2..elok2 tengah sengih nampak kamera je tros wat muka...skang ni dah stat nak duduk...macam cepat je kasih membesar...rasa macam baru je rasa sakit nak bersalin aritu...saya macam dah lari tajuk je..sbenarnya nak cite ttg ebf kasih...sepanjang cuti selama sebulan aritu saya mmg direct feeding jek..tak dan nak pa..sib baik stok susu kasih banyak..kira penuh gak ice box atas tu...gambar kat bwh ni bila ntah amik...ni dah stat sekolah smula saya cuka gak kalau pa takde susu tapi alhamdulilah susu produce dgn jayanya...saya akan pam b4 g skolah dalam kol 5 pg then blk sekolah tendum pumping..dapat dalam 14oz gak sehari...setakat ni kasih masih cukup dgn susu saya...betul kata org yg penting nawaitu dan jg makan gak..berkat minum milo + oat + kurma + nutrilite daily + sayur alhamdulillah susu sentiasa ada....kat sekolah tak sempat nak pamla..lg2 awal2 thn ni sangat bz kat skola.tp sempat gak nak berblog ye nani..huhu..semoga dapat saya ebf kasih seperti yg saya impikan..amin....entry kali ni macam banyak gambar jek...


Hasil perahan yg tak berapa nak banyak...


Ngantoknya dia..sampai tetido pas main2...

0 comments:

Post a Comment

TQ so much for the comment for my entry...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...